Metas rinktis
15MIN projekto Metas rinktis rėmimo, autentiškų maketų žurnale ŽMONĖS ir kitų komunikacijos veiksmų pasiūlymas

Tradicinis projektas, kuris padeda pasirinkti
Pavasaris ir vasara – tai metas rinktis. Visi jauni žmonės nuo vienuoliktokų iki abiturientų ir kitų dar į aukštąsias ir aukštesniąsias neįstojusių žmonių domisi – kur mokytis.
Taigi kaip visada, taip ir šiemet 15min.lt gegužės viduryje startuoja interaktyvus turinio projektas Metas rinktis.
Tradicinis 15min rengiamas projektas, ugdantis teigiamą portalo skaitytojų požiūrį į išsilavinimo svarbą, skatinantis domėtis įvairiomis švietimo temomis bei pristatantis studijų galimybes Lietuvoje.
Publikacijos apie mokslus apskritai ir aukštųjų mokyklų naujienos
Bendro pobūdžio turinys – tai švietimo sistemos naujienos, egzaminų sesijos tvarka, stojimo eiga, mokslo metų trukmės pokyčiai. Viskas, ką reikia žinoti kiekvienam stojančiam (ir jų tėvams).
Psichologų patarimai – kaip tėvams kalbėti su vaikais, ką jie nori mokytis. Vaikai nenori klausyti, nors patys atsakymo nežino.
Aukštojo mokslo įstaigų naujienos – studijų programų pristatymai, studentų kasdienybės aprašymai.
Remiantis praėjusių metų „Metas rinktis“ skaitytojo portretu, didesnė dalis straipsnių orientuojami į moksleivių tėvų tikslinę auditoriją.
Kalba – įstaigos, klauso – moksleiviai ir jų tėvai
Aukštojo mokslo įstaigoms – suteikiame komunikacijos platformą efektyviam tikslinės auditorijos pasiekimui.
Moksleiviams – padedame nuspręsti ir išsirinkti tinkamiausią studijų kryptį bei aukštojo mokslo įstaigą, suteikiame žinių galinčių palengvinti stojimo eigą.
Tėvams – pristatome aktualiausius švietimo sistemos pokyčius, supažindiname su šių metų studijų pasiūla, pateikiame patarimus, kaip tėvai galėtų prisidėti prie lengvesnio vaikų apsisprendimo.
Skaitytojai pagal lytį, amžių ir gyvenamąją vietą.
Metas rinktis – rubrika skirta labai konkrečiai ir aiškiai apibrėžtai auditorijai.
Pasiūlymas

Reklaminiai skydeliai, integracijos, turinys
Kviečiame tapti projekto Metas rinktis rėmėju bei pasinaudoti reklamos pasiūlymu, kuris susideda iš turinio rinkodaros, reklaminių skydelių, specialaus projekto turinio ir interaktyvaus „Studijų spektro“.
Turinio blokas bus aktyvus daugiau nei 2 mėnesius 15min tituliniame puslapyje.
Didžiausi reklaminiai skydeliai METAS RINKTIS turinio bloke. Per mėnesį pasiekiama virš 1,2 mln. vartotojų.
Reklaminiai skydeliai. Kampanijos metu garantuojame daugiau nei 8 mln. reklaminių skydelių parodymų.
Turinys. Profesionali 15min turinio rinkodaros komanda paruoš straipsnius Jūsų pasirinkta tema.
Papildomai: įtaigiai papasakokite apie savo mokyklą vaikų tėvams
Tėvai turi didelę įtaką vaikų sprendimui, kokį universitetą ir specialybę pasirinkti. Tačiau tėvai ne visada turi pakankamai informacijos apie universitetus, kad kažką iš tiesų galėtų patarti. Taip pat, jei tos informacijos ir turi – ji neturi jokio emocinio krūvio. Paprastai tariant – tėvai neturi, ką vaikams pasakyti.
Lietuvos aukštosioms mokykloms siūlome unikalią galimybę – pristatyti savo aukštąją mokyklą vaikų tėvams iš kiek kitos perspektyvos. Tai maketas pagrindiniame gyvenimo būdo žurnale ŽMONĖS, kuriame surašome penkis–šešis jūsų universitetą baigusius nusipelniusius žmones (sąrašą pateikia aukštoji mokykla) ir intriguojančiai baigiame – čia galėtų būti jūsų vaiko pavardė. Taip tikslinei auditorijai – vaikų mamoms – emociškai perteikiame informaciją ir iš kitos perspektyvos pristatome prekės ženklą.
Prie šio projekto prisijungti kviečiame stipriausias Lietuvos aukštąsias mokyklas ir įtaigiai bei paveikiai iškomunikuoti savo istoriją.
15MIN komanda būtų atsakinga ir už projekto įgyvendinimą (maketai) bei už viešinimą.
Tai bus ne tik vieno puslapio reklama specialiame žurnalo ŽMONĖS numeryje. Taip pat informacija kartu su šiais maketais bus publikuojama straipsnyje portale 15min.lt bei zmones.lt. Čia bus trumpai pristatoma projekte dalyvaujančių universitetų nusipelnusių žmonių sąrašas su trumpa biografija.

Rėmimo paketai
Kviečiame tapti projekto Metas rinktis rėmėju bei pasiekti auditoriją, kuri domisi švietimo sistemos ir aukštojo mokslo įstaigų naujienomis.
Pagrindinis rėmėjas
Reklaminių skydelių parodymai – 8 mln.
Projekto vertė – 97.800 Eur
Projekto kaina – 7.700 Eur
+ maketas žurnale ŽMONĖS – 1.500 Eur
Detalus media plano ir rėmimo pasiūlymas – ČIA.
Vidutinis rėmėjas
Reklaminių skydelių parodymai – 4,2 mln.
Projekto vertė per mėnesiui – 49.900 Eur
Projekto kaina mėnesiui – 5.200 Eur
+ maketas žurnale ŽMONĖS – 1.500 Eur
Detalus media plano ir rėmimo pasiūlymas – ČIA.
Mažasis rėmėjas
Reklaminių skydelių parodymai – 1,5 mln.
Projekto vertė per mėnesiui – 14.900 Eur
Projekto kaina mėnesiui – 2.500 Eur
+ maketas žurnale ŽMONĖS – 1.500 Eur
Detalus media plano ir rėmimo pasiūlymas – ČIA.
Bendradarbiaukime!
reklama@15min.lt

Geros dienos
